044 50 50 60 E HËNË - E SHTUNË 08:00-20:00 E DIEL 09:00 – 15:00 WhatsApp

Durrës

Funksionet kryesore:

  • Menaxheri i Degës/Rajonit është përgjegjës për drejtimin, monitorimin e procedurave operacionale për degët qëmbulon, planifikon oraret e punës për stafin, ofron suport, menaxhim, motivim, trajnon stafin ne varësi .
  • Mbikëqyr të gjitha aktiviteteve të shitjes së degëve që mbulon, për të përmirësuar procedurat, planifikimin, drejtimin dhe organizimin e aktiviteteve të përditshme operative të degëve të caktuara.
  • Ofron udhëzime, mjete për zhvillim, mbështetje dhe trajnimi për stafin ekzistues dhe të ri.
  • Ruan komunikimin ndërmjet degës dhe menaxherëve më të lartë.

Detyrat e punës:

  • Sigurohet që dega/rajoni që mbulon  të arrij targetet e kërkuara. 
  • Formulon rekomandime për të ndihmuar në zbatimin e projekteve që ndikojnë në sistem dhe procedura, bën testim dhe jep feedback.
  • Identifikon mënyra dhe kanale për të rritur shitjet numrin e klienteve të rinj/ kliente të rikthyer për degën ose rajonin. 
  • Menaxhim efektiv te stafit, për ta drejtuar dhe motivuar drejt performancës dhe rezultateve të larta.
  • Monitorim i aktivitetit të zyrës , duke perfshire numrin e veprimeve, volumin e kredive,volumin e shitjeve, për të ruajtur shërbim optimal dhe nivelin e kënaqësisë.
  • Siguron që degët të jenë në përputhje me procedurat  brendshme të kontrollit dhe auditit.
  • Formulon rekomandime për të ndihmuar në implementimit e projekteve që impaktojnë sistemin, teston dhe jep feeback.
  • Menaxhon funksionimin e përgjithshëm të operacioneve administative të degës.

Njohuritë, aftësitë e kërkuara:

  • Të tregojë aftësi të lartë drejtimi dhe menaxhimi.
  • Komunikim dhe aftësi ndërpersonale të shkelqyera. 
  • I orientuar drejt kënaqësisë së klientit dhe shitjeve.
  • Aftësi për të punuar në mënyrë të pavarur dhe në grup dhe me iniciative.
  • Njohuri të mira të paketes Microsoft Office.
  • Diplome Bachelori në  degët  Financë, Biznes, ose fusha të ngjashme.
  • Eksperiencë në institucionet financiare apo në pozicione të ngjashme do të konsiderohej një avantazh.
  • Njohuri të  mirë të gjuhës angleze dhe Paketës  MS Office
  • Patentë

Ju ofrojmë

  • Pagë konkuruese.
  • Bonus vjetor bazuar në performancë.
  • Skemën e Pensionit Privat dhe sigurim privat i Shëndetit dhe Jetës.
  • Mundësi për të udhetuar Botën.
  • Aktivitete Team Building të rregullta
  • Mundësi zhvillimi personal dhe professional etj

Ju lutemi na dërgoni CV-në tuaj në adresën e emailit, hr@iutecredit.al
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me nivel të lartë konfidencialiteti.